Řešení problémů s návykovými látkami na pracovišti v souladu s platnou legislativou
Zaznamenali jste výskyt návykové látky (drogy) na Vašem pracovišti? Nejste si jisti, zda zavedené postupy řešení odpovídají platné legislativě? Víte, jak postupovat, abyste získali správné podklady pro rozhodnutí o případném postihu Vašeho zaměstnance? Jste chráněni před sankcí státních orgánů či žalobou ze strany zaměstnance?
CÍLE
- Posoudit soulad stávajícího řešení prevence výskytu zakázaných návykových látek na pracovišti s legislativou
- Definovat nedostatky v pracovněprávních a bezpečnostních procesech
- Navrhnout a popsat nápravná opatření
- Vytvořit podklady pro správný postup vedoucích zaměstnanců
- Seznámit vedoucí zaměstnance se současným stavem výskytu zakázaných návykových látek na pracovištích v ČR a vhodných způsobech řešení
OBSAH
- Kontrola či návrh vnitřních směrnic upravujících postupy vedoucích zaměstnanců při testování zaměstnanců
- Kontrola připravenosti na krizové situace spojené s možným výskytem zakázaných návykových látek na pracovišti
- Kontrola vhodnosti používaných technických prostředků
- Kontrola správnosti nakládání s osobními údaji, posouzení shody s GDPR, návrh úprav
- Výsledná zpráva s doporučeními a návrhy řešení
PŘÍNOSY
- Jistota shody zavedených postupů s platnou legislativou
- Užití mezinárodního standardu best practice (World Health Organization)
- Minimalizace rizik spojených s výskytem zakázaných návykových látek ve firemních prostorách
- Zavedení efektivních, rychlých a kultivovaných postupů ověřených v praxi
„V případě vašeho zájmu o další informace využijte náš kontaktní formulář“.