Plány kontinuity činností (BCP)

  • plany-kontinuity-cinnostiCo se stane, když…? Položili jste si někdy tuto otázku?
  • Víte, jak zajistit plnění zákazníkům v případě nedostupnosti vaší budovy, zaměstnanců, IT infrastruktury…?
  • Máte zajištěny dodávky materiálu v případě výpadku primárního dodavatele?
  • Kdo bude řídit mimořádnou událost?

CÍLE

  • Jasná organizace a úkoly v případě krize.
  • Zajištění plnění primárních závazků vůči třetím stranám.
  • Efektivní kontinuální proces plánování a testování.
  • Vyškolený a připravený personál.
  • Eliminace ztrát způsobené krizovou situací.
  • Včasná a cílená krizová komunikace.

OBSAH

  • Identifikace klíčových procesů, nevýznamnějších dopadů na aktiva, určení maximální doby výpadku dostupnosti služby, minimální doby obnovy procesu.
  • Vymezení klíčových rolí krizového managementu a týmů obnovy.
  • Stanovení metodiky krizového řízení a metodiky obnovy po mimořádné události, vytvoření a implementace plánů kontinuity pro klíčové procesy.
  • Naplnění SW nástroje pro plánování a řízení krize.
  • Provedení akceptačních testů plánů kontinuity.
  • Vyškolení personálu a managementu v oblasti krizového řízení a plnění plánů.

PŘÍNOSY

  • Připravenost, připravenost a připravenost!
  • Sada odzkoušených plánů na řešení krizových situací.
  • Vyškolený management a personál.
  • Prevence krizových situací.
  • Efektivita nákladů.

Bližší informace ke Krizovému řízení

V případě vašeho zájmu o další informace o plánování kontinuity podnikání (BCP) využijte náš kontaktní formulář.