- Co se stane, když…? Položili jste si někdy tuto otázku?
- Víte, jak zajistit plnění zákazníkům v případě nedostupnosti vaší budovy, zaměstnanců, IT infrastruktury…?
- Máte zajištěny dodávky materiálu v případě výpadku primárního dodavatele?
- Kdo bude řídit mimořádnou událost?
CÍLE
- Jasná organizace a úkoly v případě krize.
- Zajištění plnění primárních závazků vůči třetím stranám.
- Efektivní kontinuální proces plánování a testování.
- Vyškolený a připravený personál.
- Eliminace ztrát způsobené krizovou situací.
- Včasná a cílená krizová komunikace.
OBSAH
- Identifikace klíčových procesů, nevýznamnějších dopadů na aktiva, určení maximální doby výpadku dostupnosti služby, minimální doby obnovy procesu.
- Vymezení klíčových rolí krizového managementu a týmů obnovy.
- Stanovení metodiky krizového řízení a metodiky obnovy po mimořádné události, vytvoření a implementace plánů kontinuity pro klíčové procesy.
- Naplnění SW nástroje pro plánování a řízení krize.
- Provedení akceptačních testů plánů kontinuity.
- Vyškolení personálu a managementu v oblasti krizového řízení a plnění plánů.
PŘÍNOSY
- Připravenost, připravenost a připravenost!
- Sada odzkoušených plánů na řešení krizových situací.
- Vyškolený management a personál.
- Prevence krizových situací.
- Efektivita nákladů.
Bližší informace ke Krizovému řízení
V případě vašeho zájmu o další informace o plánování kontinuity podnikání (BCP) využijte náš kontaktní formulář.