- Garantujete odpovídající kvalitu a znalosti v oblasti prodeje svých produktů a služeb?
- Hledáte funkční, efektivní a účinný systém řízení vaší společnosti?
- Řídíte účelně přeměny vstupů na výstupy?
Obsah
Analýza výchozího stavu společnosti.
Zpracování mapy/modelu/procesů společnosti.
Zpracování kompletní dokumentace systému managementu jakosti.
Školení zaměstnanců společnosti při aplikaci systému procesů do chodu stávajícího provozu.
Organizační zajištění procesu certifikace certifikačním orgánem/zajištění přihlášky k registraci, registraci žadatele.
Zajištění předcertifikačního auditu.
Organizační zajištění certifikačního auditu.
Cíle
Zavedení systému managementu jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2008.
Garance odpovídající kvality a znalosti v oblasti prodeje svých produktů a služeb.
Definování pravomocí a odpovědností všech útvarů společnosti.
Vytvoření mechanismů pro systematickou informovanost vrcholového vedení společnosti o účinnosti a efektivnosti systému managementu jakosti.
Aktualizace činností a korektní řízení změn ve společnosti.
Přínosy
Transparentní průvodce činnosti firmy pro zákazníka.
Jasně definované jakostní požadavky trhu.
Pomáhá organizaci systematicky využívat kapacity a zdroje materiální, lidské, časové a duševní.
Zvýšení image společnosti.
Zlepšení postavení společnosti na trhu.
V případě vašeho zájmu o další informace využijte náš kontaktní formulář.